Monday, May 24, 2010

Teama

13.06.2009 01:52


Cand voi putea sa-tzi spun-
Doar ca lucrurile sa mearga-
Ca-n viatza doar pe cele bune adun,
Sa shtii ca mereu a fost un sentiment de teama.

Sa pot sa aleg ce e bine sau ce-i rau-
Doar pentru-a respira cu tine-
Nu shtiu cat pot shi cat imi e de greu...
Ajung sa-mi fie teama shi de mine.

Ma bucur ca am mereu aproape
Doua,prietene...Ce-mi tzin partea
Shi sunt sincere shi devotate:
Una e viatza,alta-i moartea.

Mie teama...
Sa iubesc,
Mie teama...
Sa urasc.

Sa pashesc pe nuferi albi mereu,
Inseamna sa plutesc...
Dar cu teama din visul meu,
Ma prabushesc.

Shi cand fur,inima cuiva
Shi cand sugrum,pivirea altuia
Shi cand mint,ca mie bine asha
Nascatoare-i teama mea.

Ochii mei se privesc shi-ncep sa creada
Ca peste tot,in jur,e-un bal mascat,
Nu vetzi crede,cand va spun,ca la totzi vi-e teama
Sa-mi privitzi gandul infricoshat.

No comments:

Post a Comment